Anna Pulkka Anna Pulkka

Miksi tarinankerronta on eettisen brändin tärkein valtti?

Perinteinen mainonta toki keskittyy tarinoihin niin ikään, mutta ero on siinä, että kestävää maailmaa rakennettaessa kestävät tarinat voittavat. Kikkeliskokkelis-brändit eivät pärjää, kun joku aito avaa suunsa ja puhuu intohimolla siitä mitä tekee.

Mutta miksi juuri tarinankerronta?

Lue lisää
Anna Pulkka Anna Pulkka

Mitä on eettinen markkinointiviestintä?

Eettinen markkinointiviestintä on rehellinen, vastuullinen ja ihmisiä kunnioittava tapa kertoa mainontaa ansaitsevista tuotteista ja palveluista. Se perustuu kestäviin arvoihin ja ottaa huomioon niin sosiaaliset, ekologiset kuin taloudellisetkin vaikutukset.

Lue lisää

mihin suuntaan haluat maailmaa rakentaa?